Oferta pracy: Specjalista ds. obsługi klienta self-storage
Zakres obowiązków:
- Odpowiadanie na zapytania klientów droga telefoniczna i mailową
- Umawianie i przeprowadzanie prezentacji boxów
- Przygotowywanie ofert wynajmu boxów
- Przygotowywanie Umów Wynajmu i ich rejestrowanie w systemie, skanowanie i archiwizowanie dokumentów
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów i relacji z klientami
- Dbanie o wizerunek biura i jego prawidłowe funkcjonowanie
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- Wysokie umiejętności komunikacyjne – łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji
- Dobra znajomość pakietu MS Office – Excel, Word
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Odpowiedzialność za terminowość powierzonych zadań
- Skrupulatność w pracy z dokumentami
Mile widziane:
- Znajomość j. rosyjskiego i/lub j. ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Gizo Rental dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania