Oferta pracy: Zastępca koordynatora projektu

    Załącz swoje CV:

    Zakres obowiązków:

    • Odpowiadanie na zapytania klientów droga telefoniczna i mailową
    • Umawianie i przeprowadzanie prezentacji boxów
    • Przygotowywanie ofert wynajmu boxów
    • Przygotowywanie Umów Wynajmu i ich rejestrowanie w systemie, skanowanie i archiwizowanie dokumentów
    • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów i relacji z klientami
    • Dbanie o wizerunek biura i jego prawidłowe funkcjonowanie

    Nasze oczekiwania:

    • Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne – łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji
    • Dobra znajomość pakietu MS Office – Excel, Word
    • Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
    • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • Odpowiedzialność za terminowość powierzonych zadań
    • Skrupulatność w pracy z dokumentami

    Mile widziane:

    • Znajomość j. rosyjskiego i/lub j. ukraińskiego będzie dodatkowym atutem

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Gizo Rental dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania